jojjojajja

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av jojjojajja äger - 3 augusti 2010 19:19

Hejj ! , Jajja här ;)

Nu var det länge sedan jag skrev men nu är jag tillbaka :)

Idag har jag vart i uppsala med familjen! Då köppte mamma nån hallsoffa!

Den var faktiskt jätte fin !

Nu så har jag nyss ätit middag ... så nu ska jag äntligen bada  i  poolen , det var så länge sedan .. så jag knappt minns när jag badade sist :D

Ajja ifall jag ska bada så måste jag ut nu ! , Jag såg att Jojjo hade fixat testet! , SUPER! Jojjo ;) eftersom jag o jojjo inte kan vara med varandra hela tiden :) så var det bra att hon hade fixat det ! 

Men om jag ska bada nu kanske jag ska göra det !


  


  


jag kladdade lite i paint ! , haha inte så jätte fint då , men , men ;)


// Jajja     


Presentation

Välkommen till våran blogg!
Fotografering , pyssel , teckning och andra roliga saker finns här! =^-^=

© ingen får kopiera saker på våran blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards