jojjojajja

Alla inlägg under augusti 2010

Av jojjojajja äger - 29 augusti 2010 12:22

Tjao, tjao. Nu va det länge sen jag skrev. Men det har varit mycket skolarbete. Idag ska jag med jajja till fyrishov!   Det ska bli väldigt, väldigt kul!  

Fyrishov <3


Men jag hittade en gullig video som ni ska få se nu!

KRAM JOJJO  

Av jojjojajja äger - 24 augusti 2010 19:56

Hejjhejj, nu sitter jag och håller på med datorn :) snart måste jag göra läxen så måste gå!! , idag har jag varit med jojjo :) det var kul :D


// jajja :D

Av jojjojajja äger - 22 augusti 2010 20:24

Pust!!! Jag har varit på Grönalund heeeela dagen!! Det var superkul!!!   Jag vill jätte gärna åka dit igen!! Jag åkte läskiga berg-och-dalbanor som INSANE, JETLINE OCH KVASTEN! Och andra roliga attraktioner som FLYGANDE MATTAN OCH EXTREME!!!!! Jag vann massa priser också...   Wow. Ja det var kul... Ses igen då någon gång! Ha det king, chingeling!  


KRAM JOJJO!   

  Goodbye  

Av jojjojajja äger - 20 augusti 2010 15:29

Tjaba... Nu har skolan börjat och jag känner mig både glad och sur på samma gång. Glad, för att skolan börjat och man får träffa kompisarna, och sur, för att man får en massa läxor. Vi har inte fått någon läxa än men vi kommer säkert få massor senare!  Buhuuu... Ja men jag skriver någon gång igen.Ha det king, chingeling!  


KRAM JOJJO!  


Förresten, ni har väll alla hört talas om The Simpsons?

Jag hittade en rolig bild...

  Haha. Rolig va? The Simpsons som manga!

Av jojjojajja äger - 17 augusti 2010 10:35

PAAAANIK!!!! Skolan börjar snart och jag har inte förberet mig ett dugg!!! Vad ska jag göra!!!! Buhuuu..... Ah juste. Testet. HÄR KOMMER TESTET!!  ................ Oops  ... Testet finns inte.... MEN JAG SOM GJORDE DET IGÅR!!! Vart är testet!!!!! Måste hitta det... Tusan!...... Sorry men jag hittar inte testet så ni får vänta ett tag, men jag lovar att ni kommer att få testet. Men nu lämnar vi det där. Ja, men det går inte så bra för mig med det där att skriva inlägg, men jag får försöka skriva så ofta jag kan. Ok? Bye bye  


 

ha det king, chingeling.

Av jojjojajja äger - 14 augusti 2010 22:49

Hejj ! :) , aa ... snart är det skola igen :/ , men det är ju kul att träffa alla kompisar iallafall! , idag har jag inte gjort så mycket men jag kommer inte kunna skriva så ofta nu ... , OJJ !! , sorry .... jag har inte skrivit ofta :(   jag vill skriva men jag hinner inte jag har mycket att göra och jag har lixom inte lust att sätta mig vid datorn ibland :) , man ska skriva när man har lust :D  , jag och Jojjo måste hitta på nått iallafall nån dag , det var så länge vi var :)  , men nu är klockan 22.53 och jag e trött *gäsp* jag måste värkligen vända på dygnet ... jag har lixom sommnat halv ett på natten ... och det får inte hända den natten till skolan börjar för lixom då kommer jag kliva upp klockan sju :S , och då kommer jag ju sova så tungt att jag inte kommer kunna vakna :O 

Men det ska bli kul att kunna träffa JOJJO!!! och alla andra kompisar !!!  :)


tyvärr ska jag sova nu , så ingen bild idag :) , men jag lovar att jag kommer blogga så snart jag har tid och lust :)

'godnaa..... *gäsp* ...tt ... och .... sov gott :D


ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz .....


// Jajja     

Av jojjojajja äger - 14 augusti 2010 21:15

Hallå... Slarviga mig... Jag är så dålig på att komma ihåg!   Jag är hemskt ledsen för att jag inte skrivit! Men det är så att dom dagar jag inte skrivit, har jag varit någonstans, och idag var jag på fyrishov med en kompis. Sååååååå ledsen!!!! SORRY!!  Jag vet!!! Jag kan göra ett superduper test som förlåt!!!   JAG BÖRJAR GENAST!!!!!! SES!!!!


KRAM JOJJO!  


 

En fin bild!!!   

Av jojjojajja äger - 10 augusti 2010 12:35

Moshi moshi    Hur mår ni allihopa? Jag mår kanon! Har någon av er hörtalas om Hayao Miyasaki? Jasså? Han är jätte bra tecknare och har gjort många bra anime. Några av dom är:


1. Whisper of the heart

2. Laputa, slottet i himlen

3. Det levande slottet

4. Spirited away

5. Min granne totoro


Det var några bra anime av Hayao.    


KRAM JOJJO!  


       



Presentation

Välkommen till våran blogg!
Fotografering , pyssel , teckning och andra roliga saker finns här! =^-^=

© ingen får kopiera saker på våran blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards