jojjojajja

Alla inlägg under juli 2010

Av jojjojajja äger - 31 juli 2010 18:08

Hello!!! Imorgon är det augusti!!! Idag har jag gjort testet, varit med en kompis och plockat blåbär!! Nu kommer testet!!  


PS. Jag kunde tyvärr inte göra så att det blev någon bra bakgrund...



TEST!!!

sommar eller vinter?


1. Vad tycker du mest om??


a) Sommar!

b) Vinter såklart.

c) Svinter (blanding mellan sommar och vinter)


2. Vad tycker du om för glass?


a) Jordgubbsglass med karamellsås! Mums!

b) Chokladglass är väll gott någon gång...

c) ISGLASS!!!!


3. Vilket land skulle du vilja åka till??


a) Thailand där det är varmt väder!

b) Om man kunde så skulle jag åka till Antarktisk!

c) Något lagom varmt land skulle vara bra.



Facit:


Mest A: Du är mest sommar typen! Du gillar varmt väder och att ligga och slappa på stranden på sommaren!


Mest B: Vinter! Du gillar att sitta och göra små snögubbar av den kritvita snön som faller på vintern.


Mest C: Hmm... Du är en blandnig av sommar och vinter! Du sitter och längtar till vintern på sommarn och längtar till sommarn på vintern!


KRAM JOJJO  

Av jojjojajja äger - 30 juli 2010 13:16

HEJ!!! Nu är jag tillbaka och jag har haft väldigt mycket att göra under den tid jag inte kunde skriva! Hehehe... Juste! Vi har ju glömt test-onsdag! Vi har ju inte gjort något test på länge! Men det är nog för att vi har glömt det... Förlåt!  Men nästa gång ska vi försöka göra ett super test!!! Hejdå!

 

Söt bild! Eller hur? Kommentera!

Av jojjojajja äger - 22 juli 2010 20:11

Hejjsan !! , nu var det länge sedan jag bloggade hörni! , men ni är jag tillbaka :) , idag har jag badat på ett äventyrsbad ! , det var jätte kul ! , sedan åt jag glass '''mums'' , nu sitter jag här framför datorn . Ska nu snart fixa en sak.


Bjuder på en fin , fin bild ;)


  


Kommer inte kunna blogga mera nu .  Kanske fredag nästa vecka kommer jag kanske blogga . 

Hejjdå !! :D


    

Av jojjojajja äger - 19 juli 2010 11:23

Just nu sitter jag och viker origami och har det skönt... och sen ska jag rita lite och sen efter så ska jag göra lite andra små saker!  Och jag vill bara påminna er om att imorgon kommer jag inte kunna skriva för då är jag väldigt upptagen! Så då får ni ha det så jättebra medans jag inte kan skriva  Hejdå!!!


KRAM JOJJO!!!  


Av jojjojajja äger - 18 juli 2010 21:03

Heeeej... nu så råkade jag skriva lite sent men nu så kan jag skriva iallafall... men det är för att jag har varit ute med båten hela dagen!   Jag badade där jag var ute med båten och det var suuuuper kallt!!!! Jag vill inte bada i så kallt vatten igen... ja ja, nu är det kväll och jag ska slappa nu snart! Men då skriver mer imorgon! Sayonara and oyasumi nasai!!


PS. Oyasumi nasai betyder godnatt på japanska!  


KRAM JOJJO!  


Av jojjojajja äger - 17 juli 2010 13:16

Hejsan! Idag så ska jag inte göra så mycket, men jag kan berätta att om några dagar kommer jag att vara mycket upptagen och kan inte skriva något, men jag kommer skriva sen efter det såklart. Men jag kan fortsätta skriva nu iallafall. Men då säger jag hejdå för dagen och trevlig lördag! Bye!


KRAM JOJJO!  

  En väldigt somrig bild!  

Av jojjojajja äger - 16 juli 2010 14:15

Konnichiwa! Hur mår ni? Jag mår super! Idag ska jag åka och bada igen och det ska bli kul. Sen ska jag vika origami (japansk pappers vikning) Hihi! Nu får ha det så bra denna fredag! Sayonara!  


KRAM JOJJO  

Ska vika papper!

PS. konnichiwa betyder hej och sayonara hejdå på japanska.

Av jojjojajja äger - 15 juli 2010 11:48

Hej hej! Idag ska jag slappa och äta picknick. Det är det jag ska göra idag! Just nu ska jag gå och packa picknick korgen! Skriver mera imorgon!!!   


KRAM JOJJO!  


Jag ska bara visa en bild innan jag slutar!

  KAWAII!   Kommentera gärna bilderna jag lägger upp!

Presentation

Välkommen till våran blogg!
Fotografering , pyssel , teckning och andra roliga saker finns här! =^-^=

© ingen får kopiera saker på våran blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards