jojjojajja

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av jojjojajja äger - 7 juli 2010 23:53

- Ja, nu var det slut på dagen och jag och Jajja har haft jättekul. Jag ville bara hälsa er alla som har läst bloggen Godnatt och tack så mycket!!  

Av jojjojajja äger - 7 juli 2010 21:56

Ja , då var snart denna dag slut! ,jag och Jojjo hade verkligen jätte roligt idag! , vi vaknade på morgonen hemma hos mig , eftersom Jojjo sovde över här !   

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! , just nu gjorde Spanien måål ! , dom som jag hejade på !   jag bjuder på en fin fin bild !

 

  

 

  

 

nu ska jag ta ett kvällsdopp!

 

see you later alligator

Av jojjojajja äger - 7 juli 2010 18:09

Prova vårat test , det kommer komma ut varje onsdag . Om vi hinner !

 

 

  

 

facit :

 

flest a:  Du är den tuffa personen som inte riktigt bryr sig om vad andra tycker. Man kan kalla dig för otrevliga jojjo !

 

flest b:  Du är den omtänksamma personen som är dig själv. Du gillar att kramas och är alltid snäll. Du är den omtänksamma jajja !

 

flest c: Du bryr dig ganska mycket om andra, det gör ingenting om nått av dina saker går sönder eller försvinner. Du är hälften Jojjo och hälften Jajja !

 

hoppas testen visade resultat.

 

nu ska vi hoppa i poolen och bada en sista gång , innan Jojjo ska hem.


  


  

Av jojjojajja äger - 7 juli 2010 14:12

Nu ska vi åka och bada ! , ska bli super kul ! skriver mera sen :)


  




  


vi ska inte bada här ! , men det är ju iallafall vatten vi ska bada i ?  :)

Av jojjojajja äger - 7 juli 2010 00:57

- Efter att ha badat till kl. 11 så är vi varit trötta! Just nu sitter vi och ritar och pratar. Jajja säger att jag ser trött ut ( och det är jag också ) men jag ska vara uppe lite till men vi kommer inte skriva något mer för ikväll tror jag.......så GODNATT! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till våran blogg!
Fotografering , pyssel , teckning och andra roliga saker finns här! =^-^=

© ingen får kopiera saker på våran blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards