jojjojajja

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av jojjojajja äger - 1 augusti 2010 18:06

Första Augusti!! Ny månad! Men det kommer ju bli liteee tråkigare väder, men det spelar ju ingen roll! Idag har jag slappat, vikt origami, ritat lite granna och gjort andra saker. Låter tråkigt, eller hur. Men det har faktiskt inte varit så tråkigt... eller jo det har det!   Nu sitter jag framför datorn men sen ska jag ut en liten stund och ta lite frisk luft. Nu innan jag slutar vill jag bara säga några roliga skämt. Jag tycker om skämt!! 


1.

- Vakna pappa! Du har glömt dina sömnpiller!


2.

Eleven till läraren:

-Kolla jag har ritat en ko som äter gräs!

-Men vart är gräset?

-Det har kon ätit upp.

-Men vart är kon?

- Den gick när gräset tog slut.


HAHAHAHAHAHAHA! Inte så roliga, men jag tycker dom var roliga!!! HAHAHAHAHAHA!! Hejdå! (fniss)


KRAM JOJJO!  


Presentation

Välkommen till våran blogg!
Fotografering , pyssel , teckning och andra roliga saker finns här! =^-^=

© ingen får kopiera saker på våran blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards